kolmapäev, 11. september 2013

Harry Potter

                                     

                     "Harry Potter : Harry Potter ja tarkade kivi"

                                                                                   J.R.Rowling


Oma Viimase Raamatuna lugesin ma Harry Potterit. Võtsin selle raamatu, sest mõtlesin sarja läbi lugeda, kuna polnud seda kunagi varem teinud ja kõik 7 osa kogusid tolmu riiulil. Lisaks on mulle ka meeldinud Harry Potteri filmid ja sellest tuligi mõte. Lugesin seda raamatut kõigist kolmest kõige meelsamini, sest koguaeg võis midagi sootuks uut juhtuda, sest see oli fantaasiarikas. Selle raamatu lugesin ka kõige kiiremini läbi, kuigi see võis ka tulla selle pikkusest. Ma ei saanud ka raamatut käest panna. Ema pidi mind peaaegu miga kord magama ajama, kui seda õhtul lugesin. Kindlasti loen läbi ka järgmised osad. Raamatut lugedes arvasin samuti alguses, et Snape oli paha, kuigi tegelikult püüdis ta tasuda selle eest. mida tegi Harry isa James Potter. Ma ei mäletanud eriti palju Harry Potterist, aga mulle oli kindlalt meelde jäänud, et ta onu, tädi ja nõbu olid halvad, aga nad olid parim võimalus Dumbledori arvates. Ma arvan, et oleksin sama teinud, sest siis oleks Harry olnud ohutumas kohas. Ma ei usu, et oleksin nii kiiresti asjadega kohanenud, kui tema, kui ta sai teada, et ta vanemad olid surnud jne. Mul oleks läinud vähemalt umbes pool raamatut, et sellega leppida. Vanemate surm oleks kindlasti kõige valusam olnud. Aga eluga tuleb edasi minna. Harry oli ka julge, näiteks julges ta mängida lendluudpalli, kuigi ei teadnud sellest eriti midagi.  Kui oleksin saanud olla ükskõik milline asi Harry Potteri esimesest osast, siis oleksin olnud öökull, sest mind pani imestama kuidas nad tõid ja viisid kirja või pakke nii pikka maad. Mulle tundus, nagu oleks see kool olnud teises dimensioonis või midagi. Lisaks on öökullid ühed mu lemmik linnud, sest nad saavad oma pead 360 kraadi pöörata. Kui oleksin saanud muuta ühte kohta raamatus, siis oleksin muutnud seda kohta, kus Hagrid pidi draakoni ära andma. sest mulle oleks meeldinud , kui see draakon oleks loos edasi olnud ja abistanud Harryt ja olnud ta sõber. Näiteks oldaks antud Hagridile katseaeg, mille ta oleks läbi teinud ja draakonile oleks ostetud suur puur. Soovitan seda raamatut ja sarja kõigile, kellel on natukenegi fantaasiat.



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar